Blog

Może to śmiesznie, że przedstawiany w filmiku sposób na kichanie ?! Uwierzcie nam – osobom które mają z tym problem nie jest do śmiechu. Mamy świadomość, iż blokowanie kichnięcia w jego trakcie prowadzi do zwiększenia ciśnienia wewnątrz organizmu co nie jest zbytnio zdrowe. Samo kichnięcie powoduje jego wzrost, a blokowanie jeszcze to potęguje.

My chcemy Wam przestawić sposób aby nie doprowadzić do kichnięcia, zapobiec jego wystąpieniu na tyle ile to jest możliwe. Spytacie zatem po co nam ta wiedzie skoro kichanie jest fizjologicznym odruchem naszego organizmu.

Ostry Ból Kręgosłupa i Pęknięte Żebra

Osoby które ciepła z powodu ostrego bólu kręgosłupa na tle dyskopatycznym – uszkodzenie dysku, wypuklina, przepuklina podczas kichania czują nasilenie objawów bólowych. Wielokrotnie z wywiadu fizjoterapeutycznego dowiadujemy się od nich że boją się kichnąć bo to potęguje ból. Dzieje się tak dlatego, iż wzrasta ciśnienie w dysku który jest uszkodzony. Więcej informacji o dyskopatii ————> [Dyskopatia]

Podobny problem mają osoby, które doznały urazu żeber. W ich przypadku wzrost ciśnienia i spać mięśni miedzyżebrowych bardzo nasila objawy bólowe wynikające z pękniętych lub połamanych kości.

Obydwie grupy pacjentów szukają sposobu na złagodzenie skutków kichnięcia lub jego powstrzymania.

Sprawdzony Sposób FizjoTeraputy

Wychodząc im na przeciw przestawiamy sprawdzony sposób, który przy odrobienie treningu może skutecznie powstrzymać nadchodzące kichnięcie. To sposób na wagę złota i nasi pacjenci zawsze wychodzą od nas bogatsi o tą wiedzę.

Koniecznie zobaczcie ten prosty osób na kichanie. Z pewnością przyniesie Wam ulgę.

Sposób jest sprawdzony i wielu naszych pacjentów z niego korzysta. Można go używać nie tylko przy bólach kręgosłupa czy połamanych żebrach. Wszędzie gdzie kichanie jest krępujące np Teatr, Kino, Restauracja – tej sposób spełnia swoją funkcję.

W razie jakichkolwiek pytań, uzyskania wskazówek – zachęcamy do kontaktu [Kontakt]

Ćwiczenia przy bólach kręgosłupa Lędźwiowego

Jeśli jesteście osobami które mają problem z ostrymi bólami odcinka lędźwiowego kręgosłupa to konieczni zobaczcie inne nasze materiały na ten temat:

Postępowanie z bólem kręgosłupa 2

Zachęcamy do subskrybowania naszego kanału na YouTube i czynnego komentowania